Regulamin

Kwaczała, dnia 15 lipca 2021 roku
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
FACEBOOKLIVE.PL
§ 1
Zakres przedmiotowy regulaminu

  1. Niniejszy regulamin określa warunki korzystania ze strony oraz dokonywania
    transakcji na portalu www.FacebookLive.pl.
  2. Serwis internetowy FacebookLive.pl dostępny pod adresem internetowym
    www.FacebookLive.pl, którego właścicielem jest Paweł Bachowski prowadzący
    działalność gospodarczą pod firmą ,,Prestige Stuff”, wpisany do Centralnej Ewidencji
    i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra
    właściwego ds. gospodarki, z siedzibą przy ul. Lazurowa 32, 32-566 Kwaczała, NIP
    6282272131 REGON 369603238.
  3. Dokonywanie zakupów na portalu FacebookLive.pl wiąże się z przyjęciem do
    wiadomości i akceptacją postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie, a także z
    zobowiązaniem się obu stron do jego stosowania. Stosuje się go zarówno do osób
    fizycznych, przedsiębiorców, jak i pozostałych użytkowników portalu.
    § 2
    Słownik pojęć
    Na gruncie niniejszego Regulaminu pod wskazanymi pojęciami należy rozumieć:
    a) ,,Sklep” – sklep z usługami na stronie internetowej www.FacebookLive.pl,
    b) ,,Użytkownik” – osoba odwiedzająca portal www.FacebookLive.pl,
    c) ,,Klient” – osoba zawierająca umowę sprzedaży jako kupujący za pośrednictwem
    witryny www.FacebookLive.pl,
    d) ,,Sprzedawca” – osoba zawierająca umowę sprzedaży jako sprzedawca za
    pośrednictwem witryny www.FacebookLive.pl,
    e) ,,Zamówienie” – zamówienie dokonane przez Klienta za pośrednictwem strony
    internetowej www.FacebookLive.pl,
    f) ,,Czas realizacji zamówienia” – okres, w jakim zamówienie Klienta powinno zostać
    zrealizowane przez Sprzedawcę – do tego czasu nie są wliczane dni, w których nie
    została przez Klienta dokonana płatność za zamówione usługi,
    g) ,,Dni robocze” – dni tygodnia od poniedziałku do piątku,
    h) ,,Koszyk” – miejsce na stronie internetowej, w którym Klient dodaje Towar do
    swojego zamówienia oraz precyzuje kwestie związane z wykonaniem usług,
    i) ,,Konto” – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez
    Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie,
    j) ,,Produkt” – usługa, na którą można złożyć zamówienie w Sklepie na stronie
    internetowej www.FacebookLive.pl,
    k) ,,Usługa” – wykonanie przez Sprzedawcę umówionych pomiędzy Stronami działań
    zamówionych przez Klienta.
    § 3
    Warunki korzystania ze Sklepu
  4. Do prawidłowego korzystania ze Sklepu konieczne jest posiadanie przez Użytkownika
    dostępu do Internet, przeglądarki internetową, włączonej obsługi plików cookies oraz
    zainstalowanego program FlashPlayer. Do złożenia Zamówienia konieczne jest
    posiadanie konta poczty elektronicznej (tzw. adres mailowy).
  5. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu
    możliwe jest albo po założeniu Konta przez Klienta albo przez podanie niezbędnych
    danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez
    zakładania Konta.
  6. Założenie w Sklepie Konta wymaga wypełnienia Formularza rejestracji, podania
    danych kontaktowych i ma ono darmowy charakter. Logowanie do Konta w Sklepie
    wymaga podania adresu mailowego oraz hasła. W każdej chwili możliwe jest
    usunięcie przez Klienta Konta w Sklepie bez ponoszenia dodatkowych opłat.
    § 4
    Informacje ogólne
  7. Za pośrednictwem Sklepu możliwe jest zamówienie usług w postaci zakupu
    wyświetleń, polubień, obserwujących, subskrypcji oraz innych na portalach typu
    Instagram, Facebook, YouTube, Tiktok oraz inne, dostępne w Sklepie.
  8. Realizacja zamówienia Produktów ze Sklepu odbywa się wówczas, gdy Klient składa
    zamówienie za pomocą strony internetowej www.FacebookLive.pl przez dodanie
    Produktu prezentowanego w Sklepie do Koszyka, podaje swoje niezbędne dane, a
    następnie potwierdzania złożenie zamówienia Produktów. Sprzedawca zastrzega sobie
    w uzasadnionych przypadkach prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np.
    w drodze kontaktu telefonicznego.
  9. Ceny podane na stronie internetowej www.FacebookLive.pl mają charakter
    informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Wspomniane
    ceny są cenami w polskich złotych oraz cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
    Wiążąca dla stron umowy sprzedaży jest cena widniejąca przy Produkcie w chwili
    złożenia zamówienia przez Klienta.
  10. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego
    Produktu:
    a) przesyłka elektroniczna e-mail.
  11. Klient może skorzystać następujących metod płatności:
    a) płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
    b) płatności elektroniczne CashBill,
    c) płatność PayPal.
  12. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod
    płatności znajdują się za stronach Sklepu.
  13. Z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji
    dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Produktu i do rozpoczęcia wykonywania
    Usługi.
    § 5
    Realizacja Zamówienia
  14. Dokonywanie zamówień w Sklepie jest możliwe w każdym czasie we wszystkie dni w
    roku, natomiast ich wysyłka dokonywana jest w Dni robocze. Poprzez dokonanie
    zamówienia w Sklepie pomiędzy Stronami (Sprzedawcą a Klientem) zawierana jest
    Umowa sprzedaży, której warunki zgodne są z postanowieniami niniejszego
    Regulaminu.
  15. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez
    przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w
    trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera
    oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji
    oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta
    powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a
    Sprzedawcą.
  16. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych
    albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w
    terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym
    razie zamówienie zostanie anulowane.
  17. Rozpoczęcie realizacji zamówienia na Produkty zamówione w Sklepie wynosi nie
    więcej niż 2 dni robocze. Termin na realizację Usługi biegnie od dnia dokonania
    płatności za Zamówienie przez Klienta. Sklep może poinformować Klienta o
    przewidywanym terminie realizacji Usługi.
  18. Każde Zamówienie składane przez Klienta jest spersonalizowane i ma indywidualny
    charakter (dotyczący określonego linku, konta, portalu), wobec czego nie jest
    możliwe odsprzedanie danej Usługi na inną osobę, przeniesienie wykonania Usługi w
    trakcie jej realizacji na inną osobę lub profil.
    § 6
    Odpowiedzialność
  19. Sprzedawca oświadcza, że nie ponosi on odpowiedzialności za zakłócenia (w tym
    przerwy) w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
    działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną
    Klienta.
  20. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się do wykonania Usługi zgodnie z
    posiadanymi przez niego środkami technicznymi, najlepszą wiedzą, należytą
    starannością oraz doświadczeniem.
  21. Sprzedawca oświadcza jednak, że jest on jedynie pośrednikiem w zakresie
    dokonywania Usługi otrzymywania polubień, obserwacji oraz innych usług
    umówionych między Stronami i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne
    uchybienia w tym zakresie.
  22. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za ewentualną blokadę konta Klienta
    na portalach typu Instagram, Facebook oraz innych, gdyż może być to spowodowane
    działaniami różnego rodzaju wykonywanymi przez właściciela konta (np. aplikacje
    typu l4l, f4f, aplikacje analityczne i wszelkiego rodzaju aplikacje wymagające
    logowania się do konta na portalu Instagram).
  23. Blokada może wystąpić również z przyczyn nieznanych Sprzedawcy oraz
    niezależnych od niego, wobec czego Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za
    profile Klientów oraz ewentualne blokady na tych kontach. Dodatkowe działania
    podejmowane przez Klientów na swoich portalach w trakcie wykonywania Usługi
    przez Sprzedawcę jest dobrowolne i wykonywane jest przez Klienta na swoją
    odpowiedzialność.
    §7
    Reklamacja i odstąpienie od umowy
  24. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (t.j. Dz. U.
    z 2020 r. poz. 287) Konsument (którym jest Klient na gruncie niniejszego
    Regulaminu), który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa,
    może w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu, odstąpić od niej bez podawania
    przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art.
    34 ust. 2 i art. 35 ustawy.
  25. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
    Konsumentowi w odniesieniu do Umowy Sprzedaży o świadczenie Usług, jeżeli
    Sprzedawca wykonał Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta (w postaci
    zorganizowania odpowiedniej liczby polubień, obserwacji itp. umówionej pomiędzy
    Stronami), który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po
    spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
  26. Odstąpienie od umowy możliwe jest za pomocą Formularza odstąpienia od umowy,
    który stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. W przypadku skorzystania z
    tego prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien wysłać drogą pocztową na koszt
    własny na adres siedziby Sprzedawcy wypełniony i podpisany Formularz odstąpienia
    od umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, umowę sprzedaży uznaje
    się za niezawartą.
  27. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
    Konsumentowi i rozpoczęcia wykonania Usługi.
  28. Sprzedawca zwróci Klientowi środki pieniężne w razie odstąpienia przez Klienta od
    Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania pisma z odstąpieniem,
    na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
  29. Ewentualne reklamacje powinny zostać złożone drogą pocztową przez Klienta na
    adres Sprzedawcy za pomocą Formularza reklamacji, stanowiącego Załącznik nr 1 do
    wskazanego Regulaminu. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na
    reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. Reklamacja zostanie rozpatrzona
    przede wszystkim poprzez zaproponowanie środków zaradczych, które zbliżą
    Klienta do osiągnięcia oczekiwanego celu.
    §8
    Pozostałe postanowienia
  30. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie
    przepisy Kodeksu cywilnego, a także aktów prawnych regulujących kwestie związane
    z prawem konsumenckim.
  31. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  32. Wszelkie spory powstałe na tle Regulaminu oraz umowy zawartej pomiędzy Stronami,
    Strony zobowiązują się rozwiązać w miarę możliwości polubownie. W razie braku
    takiej możliwości, sądem właściwym dla wszelkich sporów wynikających z
    niniejszego regulaminu oraz realizowanych usług będzie sąd właściwy dla siedziby
    Sprzedawcy.
  33. Sprzedawcy zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym
    Regulaminie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie wraz z upływem 7 dni od dnia
    dokonania zmiany.
  34. Dane kontaktowe do Sprzedawcy:
    a) Adres mailowy – kontakt@FacebookLive.pl,
    b) Numer telefonu – 535674461,
    c) Numer rachunku bankowego – 81 2490 0005 0000 4500 9458 8567,
  35. Niżej wymienione załączniki stanowią integralną część niniejszego Regulaminu.
    Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 lipca 2021 roku.
    Załączniki do regulaminu:
  36. Formularz reklamacji.
  37. Formularz odstąpienia od umowy.
    Załącznik nr 1 – Formularz reklamacji
    W celu zgłoszenia reklamacji niniejszy formularz należy uzupełnić i wysłać pocztą na adres:
    Paweł Bachowski, ul. Lazurowa 32, 32-566 Kwaczała, albo przesłać za pomocą zdjęcia/skanu
    wypełnionego Formularza reklamacji na adres mailowy kontakt@FacebookLive.pl1
    .

(miejsce, data)
Dane klienta:
Imię i nazwisko –
Nr telefonu/ adres e- mail –
Adres do wysyłki –
Dane o produkcie:
Reklamowany produkt (nazwa) –
Cena i data zakupu –
Przyczyna reklamacji / opis zdarzenia / preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji
(dokonanie jakich działań zaradczych):


(podpis)
1 Zgodnie z art. 7a ust. 1 ustawy o prawach konsumenta, odpowiedź na reklamację Klienta zostanie udzielona w
terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
Załącznik nr 2 – Formularz odstąpienia od umowy
W celu zgłoszenia reklamacji niniejszy formularz należy uzupełnić oraz wysłać na adres:
Paweł Bachowski, ul. Lazurowa 32, 32-566 Kwaczała.


(miejsce, data)


(imię i nazwisko Klienta)


(adres zamieszkania klienta)


(numer telefonu, adres e-mail)
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j.
Dz. U. z 2020 r. poz. 287)2
, niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży zawartej w dniu
________ w sklepie internetowym www.FacebookLive.pl, który jest
własnością Pawła Bachowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ,,Prestige
Stuff”.
Odstąpienie od umowy dotyczy następujących produktów:
Nazwa Produktu Cena zakupu
Wobec powyższego wnoszę o zwrot łącznej kwoty ……………… zł (słownie
………………………………………………………złotych) na wskazany numer rachunku bankowego:
…………………………………………………………………
2 Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art.
33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy Sprzedaży o świadczenie Usług, jeżeli Sprzedawca
wykonał Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta (w postaci zorganizowania odpowiedniej liczby polubień,
obserwacji itp. umówionej pomiędzy Stronami), który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.


(podpis)